Z čeho mají strach všechny církve a patriarchální struktury ?!

01.03.2012 08:34

 

SLOVA Z ORÁKULA

 

"Jsem bohyně. Jsem úcta k životu.

Dávám hojnost a výživu.

Pokud žiješ ve strachu, stanu se smrtí.

Vrátím tě zpátky do země, aby ses stal úrodnou púdou pro novou generaci.

 

Držím ve své vztyčené ruce klíč k věčnosti.

Žádám tě jen, abys měl dost odvahy pohlédnout do mé tváře

a nechat se zničit mým světlem, mou láskou.

 

Cokoliv může být vzato smrtí, to vezmu,

zanechám jen tebe samotného s tvou vnitřní podstatou,

která je zárověň nezrozená a neumírající.

 

Sedmkrát přijdu a budu klepat na dveře tvého srdce.

Raduj se z mé přítomnosti a staneš se králem králů,

ne národů, ale toho, co je nezničitelné,

hradu, který setrvává za časem a myslí.

 

V tomto hradě chci naslouchat zvukům oslav,

z radosti je můj šat, smích je mé požehnané tělo.

Zůstanu a vytvořím domov, kde smích vzdoruje smrti,

kde láska se vzpírá důvodu a kde vědomí sedí na trůně.

 

Jsem Bohyně, připrav se na můj příchod."

 

 

z knihy Tantrická láska - Ma Ananda Sarita a Swami Anand Geho